söndag 3 juni 2012

Bra dag trots regn!


Hej på er!!

Idag har vi byggt hage :) Pappa, jag och Pelle.. Jag var dock bara med på fm, sen åkte jag till ridhuset :)

Nu är i stort sett sommarhagen helt färdig, tråden är bytt och pappa har slagit ner alla stolp. Det saknades lite tråd, men det fixar vi snabbt. Första delen är färdig att släppa ut på. Tack för att det finns regnkläder :D

Som sagt, åkte till ridhuset med Bosse och Avelle, Sandra hängde med med Pirro och Nemo.

Bosse var som en ny häst efter senaste laserbehandlingen, kul att se så otroligt bra resultat!! Avelle var också superfin idag, skuttade omkring på två hinder bara för att få en riktigt bra känsla, det fick jag verkligen :)

Hop-Zan fick vila, han får hoppa på träningen på tisdag!



Imorgon skiljs de åt... Sandra och Pirro :(

Fina Avelle
Hoppas ni har haft en bra helg trots allt regn. Jag vill ha sol och lite värme nu :)

Nu ska jag ladda för finalen i både Mästarnas mästare och Big Brother!! Vilken söndag :) Middagen består av bakad potatis och skagenröra.. muuums...

Kram på er

2 kommentarer:

  1. sv; det är så himla lärorikt att vara på Jumpclub!
    Oj vad det går undan i svängarna för er i stallet med hästbyten, men det är ju så man utvecklas om inget annat, önskar ibland att man var lika objektiv mot sin egen situation för det hade sparat en hel del onödiga motgångar :/ Kul att du ska tävla din nya i Årsta!

    SvaraRadera