tisdag 5 juni 2012

Otur eller otur??

Det här är helt sjukt. Skulle hjälpa min före detta granne att köra hennes 7 hästar till Upplands Väsby.
Första resan gick bra, men när vi skulle åka hem så körde jag ett varv på Kickis nya gård för att komma ut på stora vägen igen. Då smäller det till!
Märkte inget konstigt direkt, men när jag kom ut på asfalt så var det ett konstigt ljud och sen fick jag höra att det pös. Helvete... Punka! Hur fan gör vi nu??
Stannade vid första bästa busshållplats, ut och kolla. Ni kommer inte tro det ni läser nu.
En kratta satt i däcket!!! Hur fan lyckas man? Hur kan man ha sån otur?
Nu är klockan 23:53. Vi har fått skjuts till Mc Donalds och nu väntar vi på däckakuten som kommer och byter däck. Tur att det finns hjälp att få iaf!
Han kommer för övrigt tidigast 01:00 kul! Svårt att hålla sig för skratt just nu.
Den här gången är det inte Turboburkens fel i alla fall. Tack gode gud!!
Tur att Sandra åkte med mig. Det hade inte varit kul att sitta här själv.
Där har ni min måndag kväll/natt



2 kommentarer:

  1. Otur! Krattar bra som krattar sist!

    SvaraRadera
  2. Men gud, höjden av otur! Hoppas allt gick bra sedan

    SvaraRadera