onsdag 27 juni 2012

Sorry!!


Jag hann inte blogga innan jobbet idag :( Det har gått i ett hela dagen. Vi har packat nästan allt inför tävlingen.

Jag har trimmat Avelle som kändes super :)

Bosse och Hop-Zan fick en uteritt med galopparbete på fina grusvägar!

Jag har även broddat hästarna med blindbrodd så det går snabbt att bara byta på tävlingen sen.

Imorgon är det samma tempo som.idag, som tur är så har jag hjälp av Mathilda :)

Jag ska rida Avelle och Hop-Zan direkt när jag kommer hem från jobbet på morgonen, sen åker jag med lastbilen till Östhammar och Skadeservice för att tanka!! Är otroligt tacksam för deras sponsring :)

Mathilda är kvar hemma och fixar hästar och stall.

Det blir bara jag och pappa som åker upp till Sundsvall.

Försöker blogga imorgon kväll igen!

God Natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar