torsdag 14 juni 2012

Årsta Runsten

Hästarna är klara för idag med både bra och mindre bra resultat.
Avelle var felfri i sin start i 1.10 :) Hon startar 1.20 i morgon.
Hop-Zan stod emot väldigt mycket idag. Hoppade några språng på banan men valde sedan att utgå. I morgon får han gå ett snäpp lägre - 1.10
Vi har sovit jättedåligt i natt. Det var full fart på traktorer och lastare ända in på morgonen. Helt omöjligt att somna :( Varför inte fixa sånt på dagarna? :o
Nej nu ska jag gå och putsa mina saker :)
Hörs!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!

    Vi är en familj uppe i norrland som nu ska köpa två hopphästar. Vi har varit i kontakt med Veldstar i Holland, men skulle gärna vela veta mer om dem av de som köpt häst därifrån. Såg att ni hade köpt en häst därifrån. Hur fungerar den i ridningen nu? hur gick själva köpet, smidigt? har ni stött på några speciella problem med honom?

    Skulle vara jättetacksam om du hade svarat, alltid bra att få höra åsikter från olika personer! Svara gärna till min mejl: victoriaisraelsson@hotmail.com

    MVH/ Victoria Israelsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Victoria!

      Ring gärna mig på 070-3701718 så kan jag berätta mer :)

      Mvh Pernilla

      Radera
    2. Hej!

      Jag ringer dig på måndag, har det lite körigt under helgen!

      Trevlig helg,
      Victoria

      Radera