tisdag 28 juni 2011

Lång resa i värmen

Gammal bild på Rod-Rigo och Scarlette



Nu är dom äntligen hemma :) Resan gick bra, men det var väldigt varmt.. Fick svampa av båda lite när vi kom hem.

Rod-Rigo har vuxit mycket tycker jag.. Han har också blivit väldigt självständig och kaxig... Så nu måste jag försöka hålla på med honom så mycket som möjligt så han blir lite uppfostrad ;)

Ikväll ska jag börja packa lite inför Sunne, sen ska vi även ut på en promenad med Scarlette och Rod-Rigo.. Men först ska vi hem till Jessica och Niklas och fira lilla Theo som har fyllt 2 år..

Mikaela har fixat hästarna åt mig idag, skönt att komma hem och allt är klart :)

Tyvärr så är det vääldigt mycket broms nu, så nästa vecka ska jag vända på dygnet för hästarna, de får gå ute på nätterna och stå inne på dagarna :) Det kommer dom att uppskatta!!

Ha det gott i sommarvärmen =)

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar