torsdag 9 juni 2011

Avslutningar och fina hästar

Halloj =)

Idag har jag och pappa äntligen varit och hämtat spån :) Det är en stor bristvara just nu tyvärr... Blev så glad när jag ringde idag och dom sa att det fanns!! Det blir så himla dyrt med spånbalar...

För övrigt så har jag varit och shoppat ett par nya sommarskor, känns som jag bara har "stallskor" hemma...

Jag har trimmat Hop-Zan idag och han kändes väldigt fin, nu ska han få vila imorgon och ladda för tävling i Märsta på lördag.. Kul!! Nikki åker också med och startar en 1.10 bara för att jag vill känna hur hon känns på tävling.
Jag har hoppat henne hemma idag och det kändes bra =) Fin häst!!

Nikki



Min fina Skywalker på Strömsholm!
Lider lite med honom just nu, vi var till Mälarkliniken i tisdags och kollade tänder, vaccinerade och han fick även stelkramp.. Tyvärr så har han reagerat på sprutan (jävla skit man ska trycka i hästarna) URSÄKTA MIG ;) Men jag gillar inte massa konstiga läkemedel... Så han har stått med 40 graders feber i två dagar och är jättesvullen på halsen :( Men idag är han lite bättre... Men fruktansvärt öm.. Jag hoppas att jag kan rida honom på lördag igen.. Han har vilat sen han gick Strömsholm... Känns som att vi har lite otur just nu..



Träning på Kybacka



Imorgon ska vi fira Sandra på hennes student =) GRATTIS!!!!!!!!



Som sagt så åker jag och Nikkie ner till Sandra en snabbis innan jag ska jobba imorgon, men först avslutning i Nikkie`s skola, sen hästarna.. Känns som att jag kommer somna gott på jobbet imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar