onsdag 22 juni 2011

Sjuk...




Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat så mycket här, men jag har varit dålig, tyvärr känner jag mig sämre nu också.. Jag är inte sjuk så ofta men när jag väl blir sjuk så blir jag det ordentligt :( Såå lite jobbigt just nu eftersom det är Nikkies födelsedag idag. Men det var bara familjen idag som tur var =)

Nu ska jag dricka Aloe Vera för att försöka chocka kroppen med vitaminer.

Dag tre i Årsta Runsten är jag nöjd med.. Det regnade på natten och fortsatte hela dagen :( Men Walle hoppade felfritt och fick pris, Nikki var felfri fram till hinder nr 9 som var en trekombination, hon "bogade" ut lite så hon rev b och c..

Filmer ser ni längre ner i bloggen..

Nu ska jag snart sova och försöka kurera mig till midsommar eftersom jag ska jobba..

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar