måndag 27 juni 2011

Det rör på sig...

Imorgon ska jag och mamma åka och hämta hem Scarlette och Rod-Rigo :) Äntligen!! Scarlette är nu dräktig med Indoctro på 18 dygnet, hoppas verkligen att det håller i sig! Det ska bli jätteroligt att få hem dom igen.



Här kommer lite nyare bilder på våran lilla hundvalp Ella som Tette har skickat till mig =) Är hon inte söt?? Det är hon till höger..






I övrigt så skulle jag bara vilja stryka ett streck en tid tillbaka... Har haft en väldig otur med min lastbil, motorn har skurit.. Behöver väl inte säga så mycket mer... Vi får se vad som händer nu, vi jobbar på det.

Hästarna går iaf riktigt bra =) I helgen åker vi till Sunne hela familjen, jag ska tävla fre-sön. Vi har hyrt en husvagn, så det får bli en mysig campinghelg :) Jag ska bara ha med mig Skywalker! Så det blir lite semester också.

Annars har det hänt endel annat på hästfronten, Hop-Zan har åkt hem till Linda Eriksson på bete i en månad, han behöver smälta allt och bara komma bort. Nya tag igen när han kommer hem.

Oda "Grodan" är såld och åker på onsdag. Önskar hennes nya ägare ett stort Lycka Till :)

Issy åker också på onsdag, han ska hem till två tjejor i Tierp som ska ha honom framöver. Han kommer att få det jättebra! Lycka till till er också :)

Så nu finns det plats för nya utmaningar i stallet :D Just nu har jag inget nytt på gång, så det blir lugnt ett tag.

Det var allt för idag..

Kram och God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar