måndag 6 juni 2011

Strömsholmstävlingen

Jag har haft en härlig helg i Strömsholm!!

Inledde med en 1.30 på torsdagen, där hade vi ett nedslag. Annars en bra runda =)

På fredagen debuterade jag 1.40, hade två nedslag och en volt.. Jag kände att jag skulle komma alldeles för nära en trippelbarr så jag vände ifrån. Men som han hoppade!! Så himla roligt.

På lördagen red jag en 135 hoppning, felfritt på hinder men jag fick ett tidsfel. Men det räckte till en 8:e plats :D Det var en härlig avslutning på helgen. Vi har kommit hem med ytterligare en erfarenhet rikare!

Hoppas att jag kan rida på Strömsholm nästa år igen, jättefin bana, bra ordnade tävlingar (så klart) enda nackdelen var att det tog ca 25 minuter att skritta ner till banan. Vid stallarna fanns det tyvärr inget ljud så man kunde inte veta hur det låg till nere vid banan.. Annars jättebra!

Tre bilder på mig och Skywalker i 140 hoppningen som Bo Bennergård har tagit :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar