tisdag 31 maj 2011

Laddad för Strömsholm =)

Den här bilden fick jag förstorad av mamma i namnsdagspresent :)



Strömsholms slot, ni ser gräsbanan som tävlingarna ska gå på :) Fin!!



Idag har jag hoppat Nikki, video ser ni längre ner :) Det gick jättebra, lugnt och kontrollerat.. Hon behöver hoppa igenom sprången mer och det kommer naturligt när hon blir lugnare.. Ska träna på mycket serier med henne så hon får tänka och backa av själv till hindren! Jättetrevlig häst är det iallafall :D

Issy fick gå på åkern idag, han kändes jättefin =) Såå roligt!!

Walle har haft en vilodag, imorgon ska han trimmas på banan!

Hop-Zan har också hoppat idag, han gick super... Tävlingspremiär med honom på måndag i Lurbo :) Riktigt spännande!

Imorgon åker vi till Strömsholm!! Det ska bli jätteroligt!!

Nu är jag jättetrött, har en fullspäckad dag att ta tag i imorgon...

Så, over and out ;)

Ps: TACK till alla som kom ihåg min namnsdag idag!! Jag hade själv glömt bort den.. haha Ds

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar