onsdag 25 maj 2011

Sol och storm..

Vädret är helt underbart, förutom att det blåser så mycket... Men inget ont som inte har något gott med sig, inga flugor, knott eller mygg iaf :)

Nikkie sommaren 2010



Vaknade jättetrött imorse, varför har jag ingen aning om.. Men nu känner jag mig mycket piggare :)

Red Hop-Zan och Skywalker direkt på morgonen, Hop-Zan fick gå markarbete på banan, han kändes väldigt bra! Skywalker gick galoppjobb på åkern,det behövs inför Strömsholm! Han var lite busig idag.. Känner sig nog väldigt fräsch :D

Mikaela har jobbat de två andra hästarna nu på kvällen, själv jobbar jag.

Walle har fått massage och laserbehandling idag av Sofie, han kändes väldigt bra i kroppen tyckte hon.

Imorgon åker vi till tirk med Hop-Zan och Issy, de ska hoppas :) Tyvärr kan jag inte ta med grodan för att hon har tappat en framsko:( Hoppas verkligen att hennes hovis kan komma ut snart..

Det gick jättebra att ha med Plexus till Nikkies skola idag, han blev genast väldigt populär! Alla ville klappa oh borsta på honom! Mysigt...

Nu ska jag återgå till mitt....

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar