tisdag 3 maj 2011

Dagen =)

Tirks utebana



Jag glömde ju helt bort att berätta om dagen... Den har vart bra... Trots magen som inte alls har vart på min sida idag :(

Issy och Hop-Zan har gått riktigt bra idag :D Hoppade småhinder med båda, första "hoppningen" med Hop-Zan efter op.. Han gjorde det jättebra!! Stolt är jag!!

Pelle har varit på jobbintervju idag och fick jobbet!! GRATTIS :) Skönt att komma bort från herrgården... tycker jag iaf ;) Vi ska fira med ett glas champagne =)

Nikkie har varit och ridit lektion på Tirk, det gick bra... De skrittade en sväng ut först sen fick dom rida ute på utebanan! Det var kallt... burrr, som vanligt hade Gunnel bakat en god kaka till fikat sen =)

På fredag är det tävlingsdax igen =) Skywalker i Högbo i en 1.30! På lördagen tar vi lastbilen för då ska Issy och Walle starta :) Issy går 1.20 och Walle 1.35 :) Spännande!!

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch :) Alltid skönt med tisdagskvällar för då fodrar Sandra och hennes mamma..

Kram på er

1 kommentar:

  1. Tirks utebana är riktigt bra tycker jag! Tyvärr blir det ingen tävling för mig där nästa helg, får sikta på augusti istället.

    Tack för dina gratulationer, min lille hingst växer och frodas, precis som din vad jag kan se ;). Det är en liten ridponny efter Gasque rp och mamman är vår gamla irländska tävlingsponny med okänd stam. Dock har hon fantastiska meriter (EM, svår hoppning) så att inte betäcka hade varit synd.

    Lycka till i Högbo i helgen!

    SvaraRadera