tisdag 17 maj 2011

Skywalker



Idag har Bea varit här och gjort en behandling på Walle.. Han hade mycket riktigt en sträckning på insidan av bakbenet.. Men jag kan börja longera honom lite smått redan nu.. Så vi kommer snart tillbaka på banorna igen!!

Det känns väldigt bra :D

Idag har jag varit på P o T reklam och beställt lite sommarkläder/teamkläder, kommer bli snyggt =) Jag får jättebra priser, och endel är ren sponsring.. Jag är glad för att ha det så, kläder är något man behöver jämt =)

Imorgon blir det hoppning med Grodan och Hop-Zan, fick skjuta på det med tanke på att equiterapeuten kom idag..

Sen ska jag också berätta att jag åker till Falun med Issy istället för Skywalker, så det ska bli kul.. Han kommer starta 1.20, 1.30 och 1.30

Nu är det snart dax att åka ner med Nikkie till tirk på ridlektion =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar