tisdag 24 maj 2011

Skywalker!!

Heej!! Hann tyvärr inte blogga igår... Fullt upp hela dagen :)

Men vi är hemma frn Falun iallafall, jag hade 12 fel sista dagen, men jag är ändå nöjd med rundan. Nu ska vi fortsätta "styrketräna" över hindren så han inte hoppar så fort!

Hästarna hemma mådde jättebra, det var riktigt skönt att komma hem och allt var klart :) Bara att packa ur, sen bara slappa. Vi grillade med mamma o pappa när vi kom hem. Jag gick och la mig före kl tio..

Vaknade utvilad igår morse :D Jag hade bara en häst att rida och det var Skywalker :) Han kändes precis som vanligt!! Gud så skönt!! Nu blir det Strömsholm :)

På lördag åker jag och Sandra hem till Cicci Hansson och hopptränar på hennes gräsbana, hon har stor vattengrav som vi måste hoppa, det finns risk att det är med för mig på Strömsholm. Så det är bara att brodda och köra ;)

Idag är det ett gäng hästar som ska ridas, Nikkie ska rida på tirk idag, jag har hjälp av Mikaela idag så det kommer att gå smidigt!

Höres ikväll igen..

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar