söndag 15 maj 2011

Både bra och mindre bra...




Igår hände det som absolut inte får hända... Skywalker har halkat i hagen och gjort sig illa :( När jag skulle ta in honom för att rida så hoppade han på tre ben.. Åhh man blir ju så orolig.. Trodde nästan att något hade gått av. Men det verkar som att det är muskulärt, redan imorse såg han mycket bättre ut. Men tyvärr så kan det ju ta lite tid innan det blir bra igen.
Bea (min equiterapeut) kommer ut antingen redan ikväll eller i början på veckan!

Tyvärr så blir det inget Falun för Walle, det känns skittråkigt!!! Men nu håller vi tummarna för att det blir bra fort!!

Idag har jag iallafall varit på tirk och startat med Issy, i 1.20 så kändes han lite okoncentrerad och hade två nedslag. Men till 1.30 hade han skärpt till sig, vi hade två nedslag där också men det var en jättebra runda ändå =)

Imorgon ska jag o Mikaela ta rätt på allt efter idag, putsa, två hästar ska ridas, Walle ska promeneras. På kjvällen ska jag åka med Sandra till Högbo, hon ska rida clinic för Pether Markne :)

Nu ska Pelle och jag kolla på VM-finalen i ishockey :) HEJJA SVERIGE!!!!

Trevlig kväll på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar