lördag 21 maj 2011

Dalahoppet 2011

Hej :) Nu är jag tillbaka...

Vilken dålig bloggare jag har varit :( sorry, men jag har bara njutit av den lugna tävlingen...

Som sagt så har jag bara Issy med mig, han har startat 130 både fredag och lördag, inga lysande resultat men det har kännts bra och det är det viktigaste :) 16 fel i fredags och 12 fel idag... Rundorna har varit riktigt bra, jag har börjat rida Issy på ett annat sätt under helgen som kommer att passa honom mycket bättre när han blir stark nog, därav nedslagen.. Men vi ser det här som en träningstävling och han lär sig för varje runda han går :)

Imorgon rider jag en 130 igen, kommer att rida på samma sätt..

Idag kom Lisa som äger Issy upp och stannar till imorgon, jätteroligt!!

Nu på kvällen har vi vart ett gäng och spelat minigolf, hur kul som helst... Ni ser bilder på det :D Det var: Jag, Lisa, Tette, Björn, Malin och Fredrik.. Härligt gäng!!

Måste tillägga att jag VANN!! Weeee....

Nu är det snart läggdax, ladda för morgondagens 130 hoppning, den startar kl 9 och jag har start nr 22 :) Håll tummarna :)

Ställningarna hemifrån: Walle rör sig som vanligt= Lycka för mig :) Strömsholm here we come =) Hop-Zan har jobbat på jättebra och varit pigg och glad, Grodan har blivit longerad och riden och har gått bra! Härliga hästar :) TACK MIKAELA för all hjälp!! Guld värt!!

Imorgon ska jag rida på Walle för att känna att allt känns ok =)

God natt och sov gott!!

Kraaaam









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar