lördag 28 maj 2011

Hoppträning på gräs

Nikki



Idag har jag och Sandra varit hem till Cissi Hansson på Kybacka gård utanför Valbo och tränat på hennes gräsbana :) Hon hade byggt ett litet vatten med blå pressening, det finns ju risk att det kommer vatten på Strömsholm.. När jag gick fram och visade Walle så tyckte han att det var väldigt läskigt haha, men sen hoppade han det utan problem..

I övrigt så kändes han riktigt fräsch, lydig men ändå väldigt pigg och busig.. Han brallade några gånger, men det är bara ett tecken på att han känner sig bra =)

När jag kom hem red jag och Mikaela resten av hästarna, alla har jobbat på bra. De fick trava cavalettibommar som var lite upphöjda, det gjorde dom utan problem.

Nikki var extra dukrig idag, lugn från början till slutet! Jättetrevlig häst!!

Allt är putsat och klart också, alltid skönt att gå in och ha allting färdigt!

Jag, Cissi och Sandra på Cissis gräsbana



Fina Skywalker!





Cissi och Sandra har pepptalk :D



Ikväll ska vi bara slappa här hemma! Det ska bli såå skönt :)

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar