tisdag 14 juni 2011

Ja vad ska man skriva???



Just nu känns allt bara skit... Fick fel på lastbilen på väg till Märsta i söndags, men min kära Pelle lyckades fixa det under måndagen.. När jag var på väg hem så fick jag ytterligare problem :( Skitbil kände jag då!!! Det var en slang till kylaren som hade gått av, så den började koka, men jag hade Pelle i bil en bit framför mig så han fick vända..
Han fixade felet igen =) När jag sen skulle starta och köra iväg så kom ytterligare ett fel, som vi fortfarande inte vet vad det är... Men det började ryka väldigt mycket från avgassystemet :( och där stod vi....

Slutade med att vi fick ringa efter bärgare... Dyrt jävla skit!! BLÄ!!! 1780 kr i timmen plus moms :O Tror att det tog typ tre timmar! Två ungdomar var det som gjorde det också! Försökte ringa en kontakt jag har, men vem svarar i telefonen mitt i natten?

Nu står den på Läby motor.... Vad som händer nu vet jag inte!!

Ett riktigt negativt inlägg, men ska ni följa mig i min vardag så blir det såna här inlägg också ;)

Nu gräver jag ner mig en stund!!

Ps: Stoooort TACK till Susanne Fredriksson som lånar ut sin lastbil till mig över helgen i Årsta Runsten :D Det är GULD värt!!!!!!!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar