torsdag 28 april 2011

Saknad...

Hittade lite bilder på Nikkies gamla shetlandsponny Totte precis när han hade kommit till sin nya ägare Sofia :) Åhh vad vi saknar honom, han var så otroligt fin :) Men vi vet att han har det fantastiskt bra där han är nu, det är det viktigaste!





Idag har det varit fullt upp.. Har ridit tre hästar, fixat stallet, kört vatten... ja allt som hör stalljobb till ;) Fick hjälp på fm :D

Nu på kvällen har vi varit och firat Melvin som fyllde 4 år i lördags!! Han fick lego, och blev väldigt nöjd!

Har även hunnit med en fikastund med Camilla idag, alltid lika trevligt :)

Nu tänkte jag unna mig en stund framför tv:n, jobbar mycket den här veckan så jag känner mig ganska trött. Har inte sovit så bra på jobbet senaste tiden.. Men det hinner jag ta igen nästa vecka!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar