måndag 25 april 2011

Nya hästen på plats!!



Nu har jag precis varit och hämtat nya försäljningshästen :D Allt gick jättebra! Imorgon blir det en premiärtur. Hon är en Polsk import, 5 år gammal. Uppdaterar mera senare!

Idag är det bara Skywalker som har blivit riden, jag trimmade ute på gräsvallen, det var så härligt i solskenet.

Idag åker "Leffa" hem, Micke som äger honom var här och red lite idag :)

Nu ska jag ut i solen en stund innan det är dax att åka till jobbet.

Bilder kanske dyker upp under kvällen!

Kram på er

3 kommentarer:

  1. Blir världens gladaste om d dyker upp bilder ikväll! :D Lägg upp allt, fult som snyggt vettja! Även om jag skulle gissa att d mesta inte vart så snyggt!
    Men jag kan ju säga att första varven i galopp i höger varv (som dessutom är hans svaga sida) kändes så jävla härliga. Innan jag hann bli trött och jag fortfarande kunde sitta halvt som halvt haha! :P
    Tycker ni gjort ett toppenjobb på honom, nu e d bara att jobba vidare och så ska jag tränatränaträna!

    SvaraRadera
  2. Har tyvärr inte hunnit eftersom jag jobbar... Men fixar det imorgon fm :D

    SvaraRadera