tisdag 5 april 2011

Mycket gjort :)

Idag har jag hunnit med precis allt jag ville :) Det känns jätteskönt! Putsberget som jag hade var inte att leka med ;) Allt är också packat och klart inför Markhne träningen imorgon.. kl 12 ska jag träna, tänkte rida Hop-Zan på morgonen innan jag åker. Stallet får jag ta itu med när jag kommer hem.

Nikkies ridlektion idag var lite annorlunda, två barn ramlade av, hoppning var det på schemat. Ridskoleponnysar som "tittar" på rosa och lila bommar.. det kan resultera i avfallning ;) Men men det gick bra iallafall.. Tårta nästa tisdag :D Det gillas! Nikkie har ju också ramlat av, på samma häst som Thilde idag: Lavin (hästen på bilden) Trots sin ålder på... Ja jag vet inte riktigt men säkert 24 år så är han lite busig ibland ;) haha sånt som händer...

Nu på kvällen har jag hunnit städa huset, bäddat rent i alla sängar, duschat... Full fart hela tiden, bäst att passa på medan man orkar :)

Nej nu ska jag gå och kolla lite på tv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar