fredag 22 april 2011

Låångfredag :)



Idag har det varit ganska lugnt för att vara mig ;) Fixade stallet på fm, först tog vi en välförtjänt sovmorgon.. Sen började Pelle med att fixa hagar.. Det tar ju sin lilla tid.. Men nu är allt klart :D

Jag var ner på eftermiddagen och fixade lite god mat till min bror och hans kompisar.. Det var uppskattat!!

När jag kom hem så red jag två hästar, sen putsade jag allting..

Pelle har rakat Plexus, gissa om han njöt...

Imorgon ska jag hämta upp Sandra och Lisa vid lunch, sen ska vi storstäda sadelkammaren och rida.. Jossan kommer också och hjälper till :)

Nu ska jag krama min kudde ;)

Kram och God Natt......



Nikkie trött efter en hel dag ute..



Pirro och Plexus



Plexus blir rakad :D



Världens sötaste Rod-Rigo






Stallhjälp :)



Putshjälp :)



Sandra och Nikkie på Pirro..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar