söndag 10 april 2011

Blir inte alltid som man har tänkt sig....

Idag blev det en väldigt konstig dag... Jag och Lisa (Issys ägare) var på väg till Jälla på tävling, då ringer det på min telefon, jag var tvungen att gå ut och jobba. Jag sa att jag inte kunde men då beordrade dom ut mig.. Så det var bara att vända hemåt igen, och lasta ur allt. Det kändes inte alls bra, men tyvärr är det sånt som kan hända när man jobbar med sånt som jag gör.

När jag kom hem från jobbet så satte jag fart med allt som skulle göras hemma.. Pelle hade mockat åt mig :) Tack!! Det gick ju bra trots allt strul.

Nu är lastbilen fixad inför morgondagen, då rullar vi till Jump Club för tvådagars kurs för Sylve :D Jag ska plocka upp Moa på tirk också. 4 hästar blir det, Sandra tar bil och släp med all packning.



Nya skåpet som vi har beställt :) Tur att det finns bra sponsorer!!



Jag tror också att det börjar bli dax för lilla fölis att titta ut... Vi väntar med spänning!!

Kram och God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar