onsdag 27 april 2011

Galopp

Åhh det är så roligt med alla mina bloggläsare!! Igår hade jag nytt läsarrekord igen :D Det blir bara roligare o roligare att dela med sig av vardagen!

Hur som helst så vet ju alla att Nikkie går på nybörjarkurs på tirk, igår galopperade hon för första gången frivilligt :) Det har blivit galopp ett par gånger tidigare utan att hon har velat! Gissa om hon var stolt!! Jag också, hon hade jättebra balans..



Idag har Tina varit här och skott alla hästar, nu är dom kanonfina i fötterna igen. Jag har bara ridit grodan idag, brukar planera in lite vila när hovis är här.. Det blir väldigt mycket spring ut och in med hästar och det tar mera tid än vad man tror.

Imorgon ska det hämtas spån :( För hoppningsvis kanske Pelle kan åka med och hjälpa till, annars får jag åka själv! Jag har fyra hästar som ska ridas imorgon också, hoppas på fint väder. Ska försöka hoppa lite tänkte jag :D

Nu ska jag strax åka och jobba natt!

Kram

1 kommentar: