söndag 3 april 2011

Regn och rusk

Idag har jag jobbat på dagen, när jag kom hem så gick jag direkt ut i stallet och grejade. Det har regnat hela dagen så jag red bara en häst idag. Men har hunnit med annat istället.. Frisera Scarlette, bara hennes enorma svans tog låång tid att borsta ur.. Hoppas fölis får lika tjock svans som henne :)

Flätat ner Walles man som stog åt alla håll och kanter..

Kvällsmockat, det behövdes eftersom hästarna kom in så tidigt idag pga vädret.

Pelle har satt in kameran i Scarlettes box, så nu kan vi börja fölvaka när vi vill! Det är kopplat till våran tv i sovrummet.

Imorgon ska jag rida två hästar på fm, fixa stallet, sen rider jag den sista tillsammans med Sandra på eftermiddagen.

Nu ska jag kolla på Big Brother =)

Kram


Skywalker lika söt som vanligt :)



Scarlette har blivit friserad idag



Rådjuren samlade vid maten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar