torsdag 24 februari 2011

Göteborg Horse Show 2011

Imorgon bitti bär det av.... Det ska bli så roligt!! Kommer träffa massor med underbara människor, se härliga hästar och bra ridning. Man kommer komma hem med en grym motivation!



Sandra och Jossan


Busiga Walle


Issy och Hop-Zan njuter av all mat


Idag red jag ut en sväng själv på Issy på morgonen, det var grymt kallt :( usch... Frös trots att jag hade termobyxor på mig.

Vid lunch red jag, Sandra och Jossan ut på varsin häst, nu blev jag nästan svettig istället.. Vädret svänger fort ibland. Det blev en ganska lång runda idag, nu ska hästarna få välförtjänt vila över helgen.

Ska försöka blogga från Göteborg men jag lovar inget!

Nej nu ska jag gå och packa, sen ska hästarna fodras och jag ska ta mig ett härligt bubbelbad!!



Kramen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar