torsdag 10 mars 2011

Snart tävling igen :)

Som vanligt har det varit en fullspäckad dag. Åkte till ridhuset med fyra hästar. Jag har hoppat Walle och Issy idag, det har gått bra. Testade nya bettet på Walle och jag tror att det kommer att fungera bra på tävling.

Cissi kom tillbaka första dagen på länge, härligt med en hjälpande hand igen.

Imorgon blir det uteritt med alla hästar. Hoppas på fint väder! Blir en heldag imorgon igen.

På söndag är det tävlingsdax igen!! Issy och Skywalker ska med.

Den här gången tar jag med mig Pelle så allt blir filmat. Det är så kul att titta på efter och studera vad man kan göra bättre.

Nu ska jag gå och hejja på Djurgården som spelar mot Luleå ;)

Kram på er

Ps Stort TACK till Gunnel Hedberg som kommer och tar alla fina kort på oss när vi tränar!!!! Det är så roligt :) Ds

Träning på TIRK



Tirk



Häftig bild :)


Söta hunden på jobbet



Ökad galopp



Minskar galoppen igen

2 kommentarer:

  1. Katjing!

    Länkade till dig i ett inlägg nyss, ang. tävlingen på söndag...

    SvaraRadera
  2. Härligt!!

    Hoppas vi ses imorgon =) Hör av dig!!
    070-3701718

    SvaraRadera