torsdag 3 mars 2011

Ingen rast- ingen ro

Fullt upp hela dagen idag.. Tina har varit här och skott alla hästar, det tar hela dagen. Många hästar i stallet nu.. På lördag tar Sandra hem en häst till under en kortare period.

Jag har tagit rätt på allt efter träningen igår, dvs putsat allt och packat upp, ridit en häst, fixat stallet mm mm...

En vecka i månaden är det extra mycket jobb, då jobbar jag mån, ons, fre, sön på mitt vanliga jobb (nätter) samtidigt ska man hinna med allt hemma, men det går :)Det är bara att bita ihop ;)

Imorgon blir det en kort uteritt med båda hästarna, ska börja jobba tidigare imorgon så Sandra hjälper mig med det jag inte hinner! Måste hinna packa till tävlingen också..

Nu måste jag gå ut i stallet och fodra..

Natti natti :D

Den här känslan vill jag ha nu på Lördag =) Underbara Skywalker!!!



Prince



Mirantos



Scarlette



Walle sover när han blir skodd ;)



Hop-Zan njuter av att gå utan täcke





Mitt trevliga resesällskap när vi hade tränat hos Pether. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar