tisdag 8 mars 2011

Full fart på dagarna.

Idag har det varit fullt upp... Började med att åka till ridhuset tidigt på morgonen, Sandra och jag hade en varsin häst att rida.

När vi kom hem bytte jag om lite snabbt för att åka på löne/medarbetarsamtal. Det tog en och en halv timme, sen hämtade jag upp lunch, åkte hem och åt. Sandra fixade stallet medans jag var borta :D

På em red vi ut på varsin häst.

Sen har jag varit med Nikkie på Tirk, idag var det hennes riddag igen. Gunnel hade bakat egna semlor idag! MUMS!! Alltid lika trevligt att komma dit..

Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt, ligger efter med städningen här hemma men vi ska ta tag i det på fredag em.

Imorgon bitti åker vi till ridhuset igen, med 4 hästar..

Hinner inte blogga imorgon, jobbar på kvällen. På återhörande igen på torsdag. Då kommer en hopprapport. Torsdag= Hoppning

Hittade lite gamla bilder som jag ville lägga ut =)

Kramar

En bild från 1.30 i Norrköping som Nikkie har tagit!



Drammen 2010



Drammen





Framhoppningen



Tette och Björn



Framridning






Sandra med nya hästen

1 kommentar:

  1. Han är så jääävla snygg din fuxkille! :D Skitskoj att få se Acke och Sandra också. Hon passar ju bra på honom! Ser inte alls så liten ut som jag trott! Får hoppas att Svett-Leffe får upp kondisen lite snabbt nu så hon hinner göra lite mer med honom! :P
    PS. Om du skulle ha tid och ork till att filma en liten snutt och/eller ta någon bild imorgon skulle jag bli skiiitglad verkligen. DS
    Klappa lite på stjärnan från mig haha! ;D

    SvaraRadera