torsdag 31 mars 2011

Tävlingsplanering 2011

Skywalker i Årsta Runsten 2010



Idag har det varit en hektisk dag... Började med personalmöte på fm, sen spånhämtning på em. Ridning på kvällen, däremellan skulle stallet fixas :) En vanlig dag med andra ord..

Nu har jag suttit med min semesterplanering och tävlingsplanering, min chef satte blåslampan på mig idag, så imorgon skulle allt vara klart :) haha typiskt mig...

Men nu är jag faktist färdig... Så här ser min tävlingsplaering ut:

10 april: Jälla med Issy 1.20

14 och 16:e april GRS Issy 1.20, Skywalker 1.20 och 1.30

7 maj: Högbo Skywalker 1.20 och 1.30 ev Issy

15 maj: Tierp Skywalker

19-22 maj: Norrköping Skywalker

2-5 juni: Strömsholm Skywalker

16-19 juni: Årsta Runsten Sportryttare Skywalker

30 juni-3 juli Sunne Skywalker

15-17 juli: Näset, div 1 2:a och 3:e omgången Skywalker

25-28 augusti: Grevagården (champion of the youngsters) Skywalker

2-4 september: Grs Horse Show Skywalker

Som ni ser så har jag inte planerat något för Hop-Zan, vi får se hur han kommer igång, det finns en hel del lokaltävlingar som han kommer att kunna gå :)

Issy kommer att följa med på tävlingar så länge han finns kvar, men han är TILL SALU!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar