måndag 14 mars 2011

Tävlingsresultat

Igår var jag till Högbo och tävlade. Det gick både bra och mindre bra, men det finns inget ont som inte har något gott med sig :)

Issy startade 1.20, han var felfri och jättefin i grunden, sen hade vi tre nedslag i omhoppningen, han tyckte det var jätteroligt när jag red på lite så han blev för stark. Men jag är jättenöjd!!

Skywalker var dubbelnolla och kom på en 15:e plats i 1.20, han var lite pigg och stark. Betslade upp honom till 1.30, då var han bra halva delen av banan, sen tog han bettet mot ett hinder, jag lät honom gå så vi hoppade rakt in i hindret. Sen hoppade jag ettan och gick ut. Men jag tror att han lärde sig något av det ;)

Nu laddar vi om för ytterligare en tävlingshelg, den här gången i Falun. Där ska jag rida i Tierps Div 1 lag.. Det går i 1.20, sen startar jag en 1.30 efter.

Issy startar 1.20.

Två tävlingar till är anmälda idag, 10 april 1.20 o 1.30 på Jälla.
14 och 16 April Gävle Ryttarsällskap 1,20 på torsdagen och 1.30 på lördagen.

På onsdag är det träning för Pether Markne igen! Det ska bli jätteroligt. Hoppas Walle känns bra då, han har lite jobbigt med pälsfällningen just nu.


Min nya maskot :) Scrat



Våren är här... tyvärr dog den här senare på dagen :(



Anna o Issy, Lisa o Skywalker



Nikkie o Filippa rider


Skywalker laddar för tävling



Malin och Wince, första placeringen tillsammans! GRATTIS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar