torsdag 17 mars 2011

Ridhuset

Idag har vi varit i ridhuset med fyra hästar. Jag longerade mina två idag. Båda gick väldigt bra, lugna och avspända.

Imorgon ska jag rida ut på morgonen på Issy, Walle vilar.

annars har dagen rullat på som vanligt. Skulle önska att dygnet hade flera timmar, känns som att man inte hinner med allt som man vill.

Nu har vi fått nytt kursdatum för Sylve :) Det är i början på april. Jag fick veta det idag för att jag träffade Camilla.. Det kommer att skickas ut melj till alla andra!Det ska bli såå roligt!

På em åkte jag och Nikkie iväg till Jessica för att Nikkie skulle klippa sig. Så blev det även lite färg i håret också... Rosa... Undra vad hon har fått det ifrån?? ;)




Vi har iallafall galet roliga dagar nu när Sandra har praktik... Vi skrattar typ jämt :) Kommer bli lite tomt när hon börjar skolan igen.. Men torsdagar kommer hon vara här :)

Nu ska jag kika lite på tv!!

Adjö =)


Sandra och "svett Leffe"


Skywalker


Tott tar en vila på Walles rygg


Mirantos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar