onsdag 23 mars 2011

Fina hästar, trött, skåneland

Det är full fart hela dagarna, igår orkade jag inte ens blogga på kvällen. Valde en kväll i soffan istället =)

På dagen hade jag bara två hästar att rida, Issy fick gå på en kortare uteritt. Sen var det premiärtur på Hop-Zan, han skötte sig exemplariskt!



Sen gjorde vi stallet i vanlig ordning.

På em var det dax att åka till TIRK med Nikkie. Den här gången var det dax för nya hästar (dom rider samma häst tre gånger i rad) Nu fick hon Janne, han är en stor ponny. I början var hon lite tveksam men det gick bra ändå.
Så klart så blev han rädd för något under lektionen så han började galoppera, men hon var duktig och satt kvar. Gissa om hon var stolt sen :)

Nikkie på Janne



Scarlette närmar sig fölningsdatum :)



Nu kommer jag vara borta i tre dagar, jag ska åka med jobbet till Skåne! Kommer hem ogen lördag kväll...

Sandra sköter hästarna den här tiden!

Snart kan man äntligen rida på ridbanan, bara lite lite is kvar nu... Det kanske är klart tills jag kommer hem igen om vi har tur.

Sköt om er...

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar