torsdag 10 februari 2011

Lugn och mysig dag

Hästarna har vilat idag, Bea har varit här och masserat mm, båda hästarna kändes bra. Walle var lite spänd i bakdelen, förmodligen för att han har spänt sig lite när vi har ridit ute i snön. Ganska vanligt den här tiden.. Alltså: Ingen katastrof!

På em åkte jag, Pelle och Nikkie till stan... Garderoberna behövde fyllas på lite. Hittade två par jeans, två tröjor, en topp, träningsskor... Gymnastikkläder till Nikkie, skor, sen cheerleaderdräkt som ni ser på bilden nedan.. det va rea på toys ´r us så vi slog till på den för 50 kr. Jag fick den söta alla hjärtansdags nallen av Nikkie!! Då blir man glad!!

Imorgon hade jag tänkt åka till ridhuset, men jag tror att jag rider hemma istället eftersom vädret är som det är.. Tror det har kommit nära 2 decimeter idag :D Mysigt!!
Så istället satsar jag på att åka både lördag och söndag!

Nu ska jag kika på tv en stund.. Kramiz




Fick med mig en cheerleader hem idag ;)


Sandra o Prince


Skywalker med sitt nya Back on Track täcke som mamma har köpt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar