onsdag 16 februari 2011

Träning

Igår åkte jag ner och tränade med Skywalker på tirk.. Det gick sådär, han är så fjantig när man tränar på hemmaplan.. Så trist när han gör så. Men det var nyttigt för honom att göra det iallafall. Nu hade vi nog släppt på lite spänningar inför Sylve och Pether kursen. Bara två dagar kvar nu :D Jag läängtar!!!

Hop-Zan fick gå i sjukhage för första gången idag, han började med att sparka av tråden och göra sig en stor hage så han kunde springa.. Han fick snällt gå tillbaka in i sin box igen!! Vi gör ett nytt försök imorgon.
Tog bort stygnen på honom idag, allt har läkt jättefint.

Imorgon blir det en sväng till ridhuset, det ska trimmas lite inför kursen. Jag kommer rida Walle fre-sön, sen måndag och tisdag lånar jag Prince av Sandra. Jag kommer få riktigt bra träning!!

Gunnel kom och fotade lite på träningen igår!!


Jag och Tette i Norrköping i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar