fredag 3 september 2010

Gävletravet =)

Har varit och ridit första kvalet i Gävle idag för 6-åringar.. Det gick bra, hade ett nedslag. Det får jag ta på mig helt själv, tappade galoppen i svängen till hinder nr 3 så vi tog frambommen.. Skit, jag hade verkligen velat vara felfri idag!

Men det var bara fyra felfria av 30 starter så banan var ganska svår. Min kompis Tette va felfri med fiina Gina!! Jätteroligt!! Jag fick iallafall pris på 4 fel så det känns bra!!

Imorgon rider jag kval två som är en 1.30 hoppning.. Hoppas på en felfri runda då, så jag kommer till finalen på söndag!

Nu på kvällen har Tette, Björn,jag och Pelle ätit trerätters middag. SUPERGOTT!! Pelle hade maten klar när vi kom hem från tävlingen <3

Snart är det dax att avrunda denna trevliga kväll... Men vi har haft det riktigt trevligt!!

Kram och god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar