fredag 17 september 2010

Ytterligare en bra dag!!




Det går bra nu =)

Dagen började med att Nikkie red på Plexus, det gick jättebra. Hon ville visa mig att hon har lärt sig på ridskola att rida lätt utan att hålla sig i sadeln, och det gick jättebra :)

Sen var det min tur att rida tre hästar! Alla skötte sig bra! Olle kändes lite trött idag, han har gått mycket sista tiden, han har ju också hoppat lite och blivit markarbetad. Så nu ska han få vila lördag och söndag för att smälta allt nytt!

Wince gick super idag också, markarbete sen hoppade jag småhinder och han hoppade verkligen jättebra! Loss och fin i kroppen..

Hop-Zan kändes bra idag också. Började tjafsa lite när jag skulle rida ut på vägen pga att bonden hade ställt en stor harv ute på åkern, det va läskigt.. Men jag vann och han gick jättebra sen.

Nu öser regnet ner här :( Så himla trist..

Jag har fått många samtal idag på annonsen på Wince.. Så jag ska visa honom imorgon, söndag och nästa lördag som det ser ut nu =)

Nikkie har fotbollsmatch imorgon, men då åker morfar med henne så jag hinner rida lite här hemma innan det kommer spekulanter.

Nu ska vi ut och städa "gammelbettan" hon ska hyras ut, Linda kommer och hämtar henne imorgon. Hon ska gå ända ner till Belgien och unghäst VM!! Spännande =)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar