torsdag 16 september 2010

Livet leker...

Precis så som jag skrev i titeln känner jag nu!!

Allt går så bra, hästarna känns fantastiska!

Idag har jag återigen suttit upp på Olle själv (utan problem) det är så himla skönt. Sen markarbetade jag honom på ridbanan, avslutade med att hoppa några småhinder, trodde jag skulle trilla av för att han hoppade så himla stort över det lilla hindret =) haha men jag satt kvar..

Walle gick markarbete idag igen och var suuuper!!

Wince fick gå lite lätt lösgörande idag, han kändes loss och fin ända från början.

Nyhet ang Scarlette är att hon kommer att flytta hem till en kompis till mig som bor strax utanför Söderfors, ca 15 min från mig.. Hon hade behov att låna en häst över vintern som sällskap till sin häst. Jag tar förmodligen hem henne när det börjar bli dax för fölning =) Känns skönt att ha henne nära så jag kan hälsa på henne lite då och då!! Tack Tette för att hon har fått stå hos dig över sommaren och bli tjock ;)

Nu ska vi ut och fortsätta att sätta upp stängslet i hagen!!

Kram




Skywalker efter våran ridtur idag.


Pussas måste man ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar