måndag 27 september 2010

Tävling

Tävlingen på Strömsholm gick bra! Ponita startade 1.20 och hade ett nedslag, hon tittade till lite på hindret så hon räckte inte över bakbommen.. Sånt som händer, annars hoppade hon jättebra!
Skywalker var felfri i 1.20. Ett nedslag i 1.30, jag tyckte han blev lite överladdad så han sprang mer än lyssnade på mig, så till hinder nr 5 tjafsade han och rev ordentligt! Sen skärpte han till sig. Det är bra att han får nedslag ibland också så han lär sig att backa av.. För riva är det sista han vill egentligen.

Idag har jag varit till Tette och hämtat Scarlette, gick upp tidigt imorse och gjorde stallet, sen stack jag iväg. Snälla Pappa och Pelle åkte och hämtade spån :) TACK!!

Tette och jag åkte in till Hallstahammar och åt lunch tillsammans, alltid lika trevligt.

Nu står Scarlette hemma hos en kompis till mig, hon kommer att bo där över vintern. Hon verkade trivas på en gång i sin nya box =) Ska snart åka och hälsa på henne igen!

Imorgon ska Wince veterinärbesiktas på Mälarkliniken, så det blir en tidig morgon igen.. Håll tummarna att han går igenom. I såna fall kommer han att flytta till Göteborg på torsdag!

Nu ska jag kika lite på tv, sen blir det en dusch innan det är dax att sova..

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar