tisdag 7 september 2010

Bra dag =)

Hej hopp!!!

Idag har det varit en bra dag. Har fått massor gjort.

Började med att hämta hö och fixa stallet på förmiddagen. Sen åkte jag ner till Tierp med Nikkie till sin morfar efter lunch. Sen hem för att visa Wince för en tjej som skulle provrida. Det gick bra =) Efter det red jag Olle, han har verkligen gjort framsteg, sitter upp på honom från pall nu!! Kanonbra!! Just det jag longerade Hop-Zan idag också ;) Måste försöka få honom att acceptera bettet, idag var det mycket bättre!!

Nu sitter jag här och skriver, ska snart hoppa in i duschen, sen blir det buggkurs. Det är riktigt roligt.. Tyvärr är det för lite killar med i gruppen och då blir det ju lite svårare.. Men jag hoppas det har kommit in flera till ikväll.

Morfar fick åka med Nikkie till ridningen idag, det hade gått sådär... Men nästa vecka åker jag med igen :)

I helgen ska vi börja renovera hagarna här hemma inför vintern, det behövs verkligen. Så nu ska det inhandlas lite stolp och ny tråd. Pelle håller på och grejar med diverse i stallet, men bra blir det.. Kul med lite nytt!!

Lägger ut lite bilder från helgen mm

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar