måndag 30 augusti 2010

Ny vecka...

Vilken helg jag hade i Lidköping.. Sista dagen startade jag 1.20 avd a med Skywalker och vann :) Han var superfin och med i alla svängar, hade ett bra tempo och en bra rytm genom hela banan!! Film ser ni längre ner..

Ponita var felfri i sin 1.20, vilket betyder att hon är färdigkvalad till Breeders hon också!!

Nu har jag två hästar att starta med i Flyinge! Jätteroligt!!!! En 5-åring och en 6-åring :)

Idag var jag ut och kollade mina anmälningar, då upptäckte jag att min anmälan till Karlstad inte hade gått igenom.. Så tyvärr är det slut på boxar :( Trist..

Men det har jag löst på annat sätt, jag åker till Jönköping första helgen i oktober istället.. Skönt att allt går att lösa..

Tyvärr hade Enköping flyttat sin inomhustävling som dom skulle ha den 26 september till samma helg som Jönköping, så då får jag hoppa över den.

Nu ska jag försöka hitta någon endagarstävling mellan Gävle och Jönköping.

Imorgon är det dax för bugg igen :) Det ska bli jätteroligt, men först alla sysslor hemma med hästarna..

Kram och god natt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar