lördag 21 augusti 2010

Fullbokad dag :)

Hej!!

Idag har det varit fullt upp.. Gick av mitt nattpass imorse, åkte raka vägen hem för lite frukost. Efter det så red jag Olle, måste passa på när jag har hjälp att komma upp =)
När jag var klar med det var det dax att åka iväg på fotbollsmatch med Nikkie, hon var jätteduktig! Har inte sett henne spela på länge pga att hennes träningar är på onsdagar och då jobbar jag, så det var jätteroligt att vara med! Bilder längre ner =)

Nikkie började på ridskola på TIRK i tisdags, hon har tjatat länge så nu tyckte jag att det var dax =) Det gick jättebra!! Hon har Sandra Jacobsson som instruktör, vilket jag tycker är jättebra!! Dom har 30 min ridning och 30 min teori! Teori tycker jag är minst lika viktigt, så dom får lära sig att det inte bara är att rida och ha kul... Det krävs ju faktist mycket jobb i stallet utanför ridningen..

Hästarna jobbar på väldigt bra nu tycker jag, idag har jag ridit konditionspass på Walle och Wince, dom tyckte att det va riktigt roligt! Walle bockade ett par svängar!! Det gillar jag =)

Nästa helg är det dax för meeting igen, den här gången i Lidköping, dit åker Walle och Ponita!

Ska lägga ut lite bilder på nya hästlastbilen också men jag har inte kommit mig för att leka fotograf än... Men den som väntar på något gott....

Kramar





Tränaren puschar på =)




Full koncentration =)





Sötnosen <3

2 kommentarer:

  1. Jäklar du vad lik dej hon är! Vad är Ponita för någon?

    Gillar uppdateringen ;)

    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Haha ja dom säger att vi är lika =)

    Ponita är en 5-åring efter Akribori, som jag hoppar och tävlar.. Fin häst!!!

    Kul att du följer min blogg!!!

    Kramis

    SvaraRadera