måndag 2 augusti 2010

Hammarö-tävlingsplanering =)

Då har vi kommit hem, har hunnit varit iväg och hämtat Hop-Zan också.

Vi åkte hem redan på lördagen pga vädret, det var wince som skulle ha startat en 1.20 på söndagen. Den flyttades till inomhus så då var det ingen ide att rida. Deras ridhus var ganska trångt och det passar inte Wince så bra.

Jag fick iallafall en jättebra avslutning på helgen med Walle. Jag startade med 7-åringarna i deras consolation, 1.30 två faser. Var dubbelnolla och slutade på en 3:e plats =) Jätteroligt, han hoppade kanonbra! Vi fick med oss en jättefin rosett och en rosa plakett hem! Bild ser ni längre ner :)

Resan hem gick jättebra, jag körde på 4,5 timmar!!

Igår em åkte jag, Pelle och Nikkie hem till Tette och Björn och åt middag med dom.. Senare på kvällen hämtade vi Hop-Zan som fick sova i utebox hos Tette över natten. Vi kollade på film och hade det jättetrevligt på kvällen! Var även ut och kramades lite med Scarlette, hon såg ut att må väldigt bra! Imorse åkte vi strax före 6 för att Pelle skulle hinna till jobbet.

Idag går Hop-Zan ihop med Walle och Olle och det var inga problem alls =) Nu ska Hop-Zan få ta det lugnt första veckan hemma sen ska jag börja rida honom! Det ska bli väldigt spännande.

Här kommer min tävlingsplanering framöver...

12-16 augusti: Tierp Skywalker, Wincenzo och Ponita

21 augusti: Högbo Wincenzo 1.20

27-29 augusti: Lidköping Skywalker 1.30, 1.30, 1.30

3-5 september: Gävle Skywalker, Wincenzo och Ponita

17-19 september: Karlstad Skywalker och Ponita

Efter detta är det en månad kvar till Breeders i Flyinge, så det kan komma någon endagarstävling..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar