torsdag 1 mars 2012

Tävlingssugen :)

Åhh vad roligt det ska bli att tävla hela helgen :) Första meetinget för i år! Vi kommer att bo kvar också, det blir extra roligt. Jag tar bara med mig Walle, Hop-Zan kommer dit bara på lördagen och hoppar en klass.

Så här såg det ut på min och Skywalkers senaste tävling, det kan vi gärna upprepa!

Dagen började inte så bra idag, jag försov mig :( Vaknade kl 8 och Nikkie börjar i skolan 8:20!! Klantigt!!
Hon fick äta frukost sen körde jag henne till Tierp, hon hade bad första timmen idag. Vi kom bara 5 min för sent :) Aldrig en rolig start på da`n att försova sig.
Dagens frukost intogs i bilen!
Sandra kämpar på med sitt hagbygge, hinderstöd kan vara bra till mycket ;)
Cissi och jag tog en mysig uteritt på em :)
Cissi red Hop-Zan och jag Bosse
Allt har gått i ett idag, fixade stallet på morgonen, hämtade hö, fixat lastbilen mm. Susanne var snäll och städade bodelen åt oss :) TACK!!

Cissi har putsat ALLT idag :) TACK!!

Det som är kvar att göra nu är: Packa mina saker och hästsaker. Men först middag :) Jag har gjort mat som ska med på tävlingen också.

Ska uppdatera bloggen så mycket jag kan i helgen!

Håll tummarna för mig i helgen nu :)

Kram på er

2 kommentarer: