torsdag 22 mars 2012

Härlig dag i vårsolen :)

Jag har haft en kanondag i det härliga vädret :)

Mathilda och jag red ut på varsin häst på fm, mycket galopp blev det, det var nylagt grus på vägen så underlaget var helt kanon!
Mathilda red Bosse och jag red Hop-Zan! Pigga och glada hästar.

Sen trimmade jag Skywalker på ridbanan, han var otroligt fin idag!! Jag blir så glad. Kunde "åka" häst, då är det bra.

Ridbanan är verkligen super nu, underlaget har satt sig otroligt bra under vintern, så det finns inget att klaga på :)

Vi blev klara tidigt idag, men Zigge förstörde våra planer... Han stack efter en katt och försvann. Men efter mycket ropande och letande, blöta fötter mm så hittade vi honom i grannens lada, det gick tydligen bra att komma in, men inte ut! Klanthund!!

Slutet gott allting gott!!

Fortsättning av dagen kommer i ett senare inlägg :)

Mathilda och Bosse
Jag och Hop-Zan på fiina grusvägen :)
Nu är det väl ändå vår. Eller?
Hörs snart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar