måndag 5 mars 2012

Dagen!

Dagen blev inte alls som vi hade planerat. Det fina vädret gjorde att det blev mjukt och fint på ridbanan, så vi longerade hästarna idag :) Det gick ju strålande!

Hur som helst så började dagen med ett besök, en tjej som heter Mathilda som kom och hälsade på för eventuell praktikplats här. Hon bestämde sig på en gång och börjar redan imorgon. Jätteroligt :) Hon är 17 år gammal och har en egen ponny! Hon kommer att vara här fyra dagar i veckan. Det är värt jättemycket för mig! Hoppas hon kommer att trivas :)

Sen gick dagen i ett som vanligt, hann inte ens packa upp efter tävlingen. Men det hinner vi förhoppningsvis med imorgon.

Vi åker till ridhuset med 5 hästar imorgon.

Jag hade tänkt ta mig ett härligt bubbelbad ikväll, men jag har inte mått så bra på eftermiddagen så jag sparar det till imorgon istället! Jag åt lunch på kinareturangen i Tierp idag, det är inte första gången jag känner mig halvdålig efter att ha ätit där. Aldrig mera kinamat i Tierp för min del kan jag lova!!



Nu ser jag fram emot morgondagens sysslor, och med Mathilda med i stallet :)

Kram och God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar