torsdag 8 mars 2012

Dåligt bloggande :(

God morgon :)

Sorry, det blev inget bloggande igår.. Men jag vaknade med huvudvärk, (jag brukar aldrig ha ont i huvudet) sen satt det i hela dagen. Så det blev inte mycket gjort för mig igår, men som tur är var Mathilda här och hjälpte mig! Vi red ut med tre hästar på morgonen iallafall :)

Det går inte att göra så mycket när man rider ut, det är så hårt. Men hästarna fick en ordentlig promenad iallafall :)

Cissi kom på eftermiddagen och putsade allt!! TACK!! Tur att någon tycker om att putsa. Det blir väldigt bra också. Så nu är det ordning bland mina grejor i sadelkammaren igen.

Jag och Mathilda åkte en sväng till Granngården på em, behövde både mineraler och Krafft Groov, vattentunna till hagen (Hop-Zan stod och trampade sönder den andra igår) Har har endel hyss för sig.

Jag var inte särskilt aktiv på kvällen heller, somnade i soffan vid halv åtta, sov hela kvällen, med undantag för tiden det tog att gå upp till sängen och lägga sig. Jag funderar om det var någon förskyldning på gång eller något.. Men nu har jag sovit bort den :)


Idag blir det ridhuset, Bosse och Hop-Zan åker med.

Hörs ikväll igen :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar