fredag 30 mars 2012

Snart dax :)

Nu har jag precis gått banan till dagens klass, underlaget är jättebra och banan ser väldigt trevlig ut. Fina hinder!!

Vilken anläggning dom har byggt här! Det är otroligt fint :)

Hit kommer jag åka flera gånger (trots den långa resan) haha

Kom i säng sent igår, Tette kom vid elva och då hjälptes vi åt och packa ur. Sen åt vi en sen middag, en paj som Ulle hade med sig :)

Nu på morgonen har jag mockat, gått en långpromenad med Skywalker, städat och pysslat. Jag tycker om att ha ordning och reda utanför boxen.

Ni får ha överseende med att bilderna blir lite sämre när jag bloggar via appen.. Men på kvällarna ska jag blogga från datorn så då blir det bättre bilder!

Nu ska jag strax gå och besikta!!

Håll tummarna nu....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar