torsdag 20 oktober 2011

Torsdag!

Nikkie och Frej



Ja jag vet att jag har varit dålig på att blogga... Men dagarna bara springer iväg!
I tisdags var jag med Nikkie på tirk när hon red. Det gick bra! Hon har kommit in i en period när hon är lite rädd, men förhoppningsvis går det över snart!

På kvällen blev det bara slappa framför tv:n, gick och la mig kl 22 :D Otroligt skönt!!

Igår red jag båda hästarna, Hop-Zan kändes lite trött, så jag ändrar om hans veckoplanering till att han får gå varannan dag bara. Han är bara fyra år och jag vill att han ska tycka att allt är roligt =)

På kvällen åkte jag med Nikkie till simskolan.. Hon var jätteduktig :) Det var första gången jag var in på nya Aspenbadet i Tierp, riktigt fint var det!

Idag kommer Bea och ska massera Walle, det blir nog uppskattat, det var ett tag sen sist!

Så det blir en ridtur på Walle nu på morgonen, sen fix i stallet.

Ikväll är det jobb för min del...

Jag ser verkligen fram emot November månad :D Mycket träningar, tävlingar!!

Hop-Zan och Cissi (gammal bild)

1 kommentar: