fredag 28 oktober 2011

Fredag!


Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har inte haft så mycket att skriva om. Det har varit en lugn vecka. Nikkie har varit hemma och varit sjuk hela veckan. I dag är hon ganska pigg, men hon fick vara hemma ändå. Tyvärr så har hon missat både ridning och simskola den här veckan. Men hon ska få gå på dagläger på Tirk nästa torsdag-fredag eftersom det är höstlov nästa vecka =)

Skywalker har vilat onsdag-torsdag, i dag ska jag ut på en skogssritt med honom :)

Hop-Zan har känts väldigt fin -han går ungefär 3-4 dagar i veckan- det gör han bara för att hållas i gång inför tävlingen nästa helg :)

Fina hästarna!!

Hundarna myser framför brasan :)





Pelle hade lite pyssel igår kväll!



I morgon åker vi och hämtar hem Scarlette!! Ska bli roligt att få hem henne igen =) Vi får hoppas att det går bra att separera dom nu, det borde inte vara något problem eftersom han är så gammal nu!

Om två veckor kommer Peter Eriksson till Tierp och håller kurs :) Som jag berättade tidigare så ska jag vara med. Men jag kommer att vara med på två hästarna -Walle och Prince. De får gå båda dagarna! Jättenyttigt för mig att få vara med med på båda. Jag ser fram emot den helgen!
Prince kommer hit om ca en vecka =)

Nej nu är det dax att ta tag i den här dagen. Ha en bra dag =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar